Zorgcampagne: een korte samenvatting

Onze zorgportefeuille was weer volop in beweging. Samen hebben we een resultaat behaald waar we trots op mogen zijn. Wij delen de resultaten op hoofdlijnen graag met u. Zo blijkt onder andere dat als de werkgever communiceert, 50% meer medewerkers gebruik blijven maken van de collectiviteit dan wanneer er niet gecommuniceerd wordt.

Een aantal feiten op een rij:

  • Ook dit jaar kozen weer een heel aantal werkgevers voor IAK zoals:
    PSV, De Meeuw, Heijmans, Footlocker, Fit for Free, van Mossel Groep en Destil. 
  • 84% van de verzekerden heeft een aanvullend zorgpakket. Hoe meer medewerkers zich aanvullend verzekeren hoe minder kosten voor rekening van de medewerker of voor u als werkgever.
  • IAK had dit jaar het laagste percentage vertrekkende klanten van de afgelopen 4 jaar. 
  • Dit jaar konden uw medewerkers een keuze maken via de zorgvergelijker. Ruim 5.000 verzekerden hebben al gebruik gemaakt van deze keuzehulp!
  • 15% van de werkgevers heeft al gekozen voor een extra collectieve regeling via IAK bij een andere verzekeraar. Uw medewerkers hebben dan keuze uit meerdere zorgverzekeraars waarbij ze profiteren van collectieve voordelen. Misschien is dit ook interessant voor uw medewerkers?

Aandacht voor persoonlijk advies

Ons doel is de best gewaardeerde adviseur zijn. Zowel voor u, maar ook voor uw medewerkers. Dit doen wij door het geven van een zuiver en persoonlijk advies, spreekuren, kennisevents, consultancy en duurzame inzetbaarheid. 

Wilt u hier meer over weten?

Wilt u meer weten over de de zorgcampagne of over wat IAK kan doen voor u en uw medewerkers? Neem dan contact op met uw accountmanager, Relatiebeheer, (040) 26 11 880 of stuur een e-mail.

Wat vond u van onze campagne?

Wij willen graag weten hoe u onze campagne hebt ervaren. Beantwoord daarom een aantal korte vragen. Uw verbeterpunten nemen wij graag mee.


Naar de enquête