Telefonische adviesservice

Hebt u een conflict of alleen advies nodig?

Met de IAK Rechtsbijstandverzekering hebt u altijd recht op hulp. Hoe u geholpen wordt, hangt af van wat u zelf wilt en welke dekkingsmodule u hebt gekozen.


Hoe werkt dat dan?

U belt met de telefonische adviesservice en legt uw vraag of probleem voor. Van de telefonisch adviseur krijgt u op een persoonlijke manier praktisch juridisch advies, op elk rechtsgebied en zonder uitsluitingen. U hebt onbeperkt toegang via de telefoon en e-mail.

Vaak bent u al geholpen met het advies wat u krijgt. Of het nu gaat om het opstellen van een brief, het beoordelen van een contract of het bepalen van een strategie. Maar soms is dat niet voldoende. Als u daarvoor verzekerd bent, zal de telefonisch adviseur uw conflict overdragen aan ARAG Rechtsbijstand, waar een jurist klaar zit om de behandeling van u over te nemen.

Bel de telefonische adviesservice op werkdagen van 8:30 uur tot 17:30 uur op (033) 434 23 42.
Of stuur een e-mail.


ARAG Legal Services

Stel dat de telefonische adviesservice geen uitkomst biedt en uw conflict bovendien niet valt in de module die u hebt gekozen. Zoekt u zelf uw weg naar een jurist die u verder kan helpen, of maakt u liever gebruik van ARAG Legal Services?
Hebt u namelijk een IAK Rechtsbijstandverzekering, dan neemt ARAG Legal Services alsnog de behandeling van u over, tegen een zeer gunstig uurtarief.


Naar Rechtsbijstandverzekeringen