Veelgestelde vragen

Contact met IAK en Aon

Worden kantoren van IAK gesloten?

We willen in elke regio aanwezig zijn, zoveel mogelijk in de buurt van onze klanten. In de nabije toekomst verandert er niets aan onze vestigingen.

Worden mijn contactgegevens gedeeld met Aon

Aon en IAK behandelen uw gegevens conform de huidige privacywetgeving.

Waar kan ik terecht als ik vragen heb over mijn producten van IAK en Aon?

U kunt met vragen terecht bij uw reguliere contactpersoon. Op de website vindt u ook actuele informatie.

Kan ik nog steeds bij mijn vaste adviseur terecht?

U kunt gewoon contact opnemen met uw eigen contactpersoon.

Kan ik op dezelfde manier mijn online zaken blijven gebruiken/ inloggen met dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord?

U kunt op de gebruikelijke manier online zaken regelen en inloggen. In de nabije toekomst verandert er niets.

Als ik accounts heb bij IAK en Aon, blijven dat dan aparte accounts of worden ze samengevoegd?

In de nabije toekomst verandert er niets. U houdt voorlopig verschillende accounts om in te loggen op uw besloten omgeving. Als er voor u iets verandert, laten we dat u persoonlijk en zo snel mogelijk weten.

Waar kan ik terecht als ik een klacht heb over IAK of Aon?

IAK en Aon hebben nu nog eigen klachtenprocedures. Informatie over het klachtenproces van IAK vindt u op iak.nl. Informatie over het klachtenproces van Aon vindt u op aon.nl. "

Ik heb producten bij IAK en bij Aon. Verandert er iets voor mij?

In de nabije toekomst verandert er niets, tenzij u zelf nieuwe wensen heeft. Daarover kunt u contact opnemen met uw eigen contactpersoon.