Veelgestelde vragen

Problemen nieuw account

Ik kan geen inlogaccount aanmaken. Wat nu?

  • Controleer of uw toetsenbord goed werkt en er geen CAPS-lock of NUM-lock aanstaat. Controleer ook of de taal- en toetsenbord instellingen juist zijn.
  • Controleer of uw browser ondersteund wordt door IAK. Probeer eventueel in te loggen met een andere browser.
  • Bij het aanmaken van een nieuw inlogaccount vragen wij om uw geboortedatum. Let op dat u de geboortedatum van de verzekeringnemer of hoofdverzekerde gebruikt. 
  • Wellicht staan de beveiligingsinstellingen van uw internet te hoog. U kunt ze even tijdelijk verlagen. Hoe werkt dat? Internet Explorer

Blijft u problemen houden met inloggen? Neem contact met ons op.

Ik heb mijn e-mailadres ingevuld om mijn gebruikersnaam en wachtwoord te kunnen ontvangen, maar ik krijg geen e-mail. Wat moet ik doen?

U krijgt alleen een e-mail op het opgegeven e-mailadres als u al een inlogaccount hebt gemaakt waarbij u inlogt met uw e-mailadres. Hebt u geen inlogaccount gemaakt? Bel dan onze klantenservice (040) 261 18 88. Zij helpen u dan met het aanmaken van een nieuw inlogaccount. 

Bent u uw wachtwoord vergeten? Bel dan onze klantenservice (040) 261 18 88. Zij helpen u dan met het aanmaken van een nieuw inlogaccount waarbij u zelf een nieuw wachtwoord kunt kiezen.

Ik probeer in te loggen met mijn e-mailadres, maar dit lukt niet. Wat moet ik doen?

Het inloggen op Mijn IAK via de website en de IAK app is veranderd. Voortaan logt u in met een zelf gekozen e-mailadres in plaats van uw klant- of verzekerdenummer. Hebt u geen inlogaccount gemaakt? Bel dan onze klantenservice (040) 261 18 88. Zij helpen u dan met het aanmaken van een nieuw inlogaccount.