Veelgestelde vragen

Problemen nieuw account

Ik kan geen inlogaccount aanmaken. Wat nu?

  • Controleer of uw toetsenbord goed werkt en er geen CAPS-lock of NUM-lock aanstaat. Controleer ook of de taal- en toetsenbord instellingen juist zijn.
  • Controleer of uw browser ondersteund wordt door IAK. Probeer eventueel in te loggen met een andere browser.
  • Bij het aanmaken van een nieuw inlogaccount vragen wij om uw geboortedatum. Let op dat u de geboortedatum gebruikt van degene die het account aanmaakt. De hoofdverzekerde, polishouder of zorgverzekerde van 16 jaar of ouder kunnen allen een eigen account aanmaken.

Blijft u problemen houden met inloggen? Neem contact met ons op.

Ik heb mijn e-mailadres ingevuld om mijn gebruikersnaam en wachtwoord te kunnen ontvangen, maar ik krijg geen e-mail. Wat moet ik doen?

U krijgt alleen een e-mail op het opgegeven e-mailadres als u al een inlogaccount hebt gemaakt waarbij u inlogt met uw e-mailadres. Hebt u geen inlogaccount gemaakt? Bel dan onze klantenservice (040) 261 18 88. Zij helpen u dan met het aanmaken van een nieuw inlogaccount. Of vul dit formulier even in.

Bent u uw wachtwoord vergeten? Bel dan onze klantenservice (040) 261 18 88. Zij helpen u dan met het aanmaken van een nieuw inlogaccount waarbij u zelf een nieuw wachtwoord kunt kiezen.