Veelgestelde vragen

Top Mijn IAK

Hoe meld ik me aan voor Mijn IAK?

Om toegang te krijgen tot Mijn IAK moet u een account aanmaken. Hebt u uw privéverzekeringen ondergebracht bij IAK? Dan kunnen wij voor u een inlogaccount aanmaken. Neem hiervoor contact op met de klantenservice: (040) 261 18 88.

Ik kan geen inlogaccount aanmaken. Wat nu?

  • Controleer of uw toetsenbord goed werkt en er geen CAPS-lock of NUM-lock aanstaat. Controleer ook of de taal- en toetsenbord instellingen juist zijn.
  • Controleer of uw browser ondersteund wordt door IAK. Probeer eventueel in te loggen met een andere browser.
  • Bij het aanmaken van een nieuw inlogaccount vragen wij om uw geboortedatum. Let op dat u de geboortedatum van de verzekeringnemer of hoofdverzekerde gebruikt. 
  • Wellicht staan de beveiligingsinstellingen van uw internet te hoog. U kunt ze even tijdelijk verlagen. Hoe werkt dat? Internet Explorer

Blijft u problemen houden met inloggen? Neem contact met ons op.

Wat is Mijn IAK?

Met Mijn IAK regelt u eenvoudig zelf al uw verzekeringszaken. Mijn IAK is gratis en 24 uur per dag bereikbaar. Bekijk hieronder de mogelijkheden of log direct in.

Inloggen

De belangrijkste mogelijkheden van Mijn IAK

  • Uw polissen bekijken en wijzigen
  • Zorgdeclaraties indienen en alle declaraties terugzien
  • Schade melden
  • Inzicht in uw eigen risico en zorgkosten
  • Zorgcorrespondentie en facturen bekijken

Hoe wijzig ik mijn e-mailadres?

U kunt uw e-mailadres voor Mijn IAK wijzigen door in te loggen op Mijn IAK.

Ga naar uw gegevens in Mijn IAK. 

Let op! Met dit e-mailadres logt u in op Mijn IAK. Wilt u dit e-mailadres ook gebruiken voor al uw digitale correspondentie? Vul dan dit formulier in op Mijn IAK.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?

Kies dan bij Inloggen voor de optie ‘Wachtwoord of gebruikersnaam vergeten?’ en volg de instructies.

Ga naar Mijn IAK