Veelgestelde vragen

Algemeen

Wat is de huidige waarde van mijn polis?

Minimaal 1 keer per jaar ontvangt u van de verzekeringsmaatschappij een waardeoverzicht van uw lopende polis(sen). Wilt u de actuele (dag)waarde weten, of hebt u het waardeoverzicht niet ontvangen? Dan kunt u contact opnemen met de verzekeringsmaatschappij waar uw polis loopt. Met behulp van uw polisnummer wordt u verder geholpen.

Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?

Let op! Ook financieel meenemen hierin: Wanneer u uw adres- of incassogegevens wilt wijzigen, vragen wij u een schriftelijk verzoek naar de verzekeringsmaatschappij waar uw polis loopt te sturen. In deze brief vermeld u ten minste de volgende gegevens:

  • Polisnummer
  • Soort wijziging
  • Oude (adres/incasso) gegeven
  • Nieuwe (adres/incasso) gegevens

Let op! Dit verzoek dient ondertekend te zijn door de verzekeringsnemer(s) Indien het gaat om een adreswijziging verzoeken wij u deze tevens via dit formulier aan ons kenbaar te maken.

Hoe kan ik mijn verzekering premie-vrijmaken, afkopen of beëindigen?

Hiervoor vragen wij u een schriftelijk verzoek naar de maatschappij waar uw polis loopt te sturen. In dit verzoek vermeld u tenminste de volgende gegevens:

  • Polisnummer.
  • Wat u wilt doen:premievrij maken, afkopen of beëindigen.
  • Datum van de wijziging (die moet in de toekomst liggen.

Let op! Dit verzoek dient ondertekend te zijn door de verzekeringsnemer(s)

De rentevastperiode van mijn hypotheek loopt af. Wat moet ik nu doen?

Wanneer de rentevastperiode afloopt is het goed contact op te nemen met uw financieel adviseur. Wilt u een afspraak maken? Vul dan dit formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. Aan deze werkzaamheden zijn kosten verbonden. U wordt hierover vooraf geïnformeerd.