Klantenservice Zorgverzekeringen

Heeft u vragen over de zorgverzekering? Wilt u een zorgverlener vinden, kraamzorg aanvragen of zorgkosten declareren? Deze pagina biedt in één overzicht alle informatie die u nodig hebt.

Hulp bij betalen

Heeft u te maken met onzekerheid in uw financiële situatie? Als u moeite heeft met betalen is dat erg vervelend en stressvol. Hou het niet voor uzelf. Misschien kunnen wij u helpen.

Zelf doen met Mijn Omgeving

Met Mijn Omgeving kunt u snel en overzichtelijk uw zorgpolis bekijken en wijzigen, uw zorgcorrespondentie en zorgkosten inzien, de stand van uw eigen risico bekijken en declaraties indienen. Op een tijdstip dat het u uitkomt.

Bel de alarmcentrale

Bent u in het buitenland en hebt u snel zorg nodig? Bel dan de alarmcentrale van uw zorgverzekeraar. 24 uur per dag en 7 dagen per week krijgt u Nederlandstalig advies en informatie, bijvoorbeeld over het dichtstbijzijnde ziekenhuis. Ook als u onverwacht opgenomen wordt in een ziekenhuis belt u de alarmcentrale.

Bent u een zorgverlener?

Heeft u een vraag over zorgkosten die u namens een verzekerde heeft gedeclareerd?

Bel +31 0(40) 261 19 88
Mail zorgaanbieders@one-uw.nl

Bel ons

(088) 810 81 03 Klantenservice
(040) 261 18 88 Zorg declareren

Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 18.00 uur.

Overstappen naar Aon

U kunt uw zorgverzekering in principe maar één keer per jaar opzeggen, namelijk per 1 januari. In een aantal gevallen kunt u ook door het jaar heen opzeggen of overstappen.

Opzeggen

Het is belangrijk dat uw zorgverzekering goed aansluit bij uw persoonlijke situatie en wensen. Twijfelt u over welke zorgverzekering bij u past? Of wilt u overstappen naar een andere verzekeraar? Ook dat kan via Aon. Wij adviseren u graag.

Bereikbaarheid in verband met coronavirus

Aon volgt de adviezen van het RIVM om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Onze medewerkers werken zo veel mogelijk vanuit thuis.
We kunnen niet helemaal uitsluiten dat we op bepaalde momenten minder telefonisch bereikbaar zijn, en het antwoord op uw e-mail iets langer duurt. We vragen hiervoor uw begrip.

Het coronavirus en uw zorgverzekering

Wat gebeurt er met uw geplande behandeling?

Top 10 veelgestelde vragen over zorgverzekering