Klantenservice Zorgverzekeringen

Hebt u vragen over de zorgverzekering? Wilt u een zorgverlener vinden, kraamzorg aanvragen of zorgkosten declareren? Deze pagina biedt in één overzicht alle informatie die u nodig hebt.

Bereikbaarheid in verband met coronavirus

Aon volgt de adviezen van het RIVM om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Onze medewerkers werken zo veel mogelijk vanuit thuis.
We kunnen niet helemaal uitsluiten dat we op bepaalde momenten minder telefonisch bereikbaar zijn, en het antwoord op uw e-mail iets langer duurt. We vragen hiervoor uw begrip.

Bel de alarmcentrale

Bent u in het buitenland en hebt u snel zorg nodig? Bel dan de alarmcentrale van uw zorgverzekeraar. 24 uur per dag en 7 dagen per week krijgt u Nederlandstalig advies en informatie, bijvoorbeeld over het dichtstbijzijnde ziekenhuis. Ook als u onverwacht opgenomen wordt in een ziekenhuis belt u de alarmcentrale.

Bel ons

(040) 261 18 88 Klantenservice
(040) 261 18 88 Zorg declareren

Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 18.00 uur.

InloggenBeheer uw zorgverzekering zelf in Mijn Omgeving

Wilt u snel en overzichtelijk uw zorgpolis en zorgcorrespondentie inzien, uw zorgkosten en eigen risico bekijken en declaraties indienen, ook buiten kantooruren? Maak een account aan voor Mijn Omgeving.

Overstappen naar Aon

U kunt uw zorgverzekering in principe maar één keer per jaar opzeggen, namelijk per 1 januari. In een aantal gevallen kunt u ook door het jaar heen opzeggen of overstappen.

Opzeggen

Het is belangrijk dat uw zorgverzekering goed aansluit bij uw persoonlijke situatie en wensen. Twijfelt u over welke zorgverzekering bij u past? Of wilt u overstappen naar een andere verzekeraar? Ook dat kan via Aon. Wij adviseren u graag.

Het coronavirus en uw zorgverzekering

Wat gebeurt er met uw geplande behandeling?

Top 10 veelgestelde vragen over zorgverzekering