Klantenservice Schadeverzekeringen
Hebt u vragen over uw schadeverzekeringen? Wilt u een schade melden, groene kaart aanvragen of een wijziging doorgeven? Deze pagina biedt in één overzicht alle informatie die u nodig hebt.
Schade melden
Van de meest voorkomende situaties leggen wij u precies uit wat u het beste kunt doen, hoe u de schade bij ons kunt melden en hoe wij uw schade gaan afhandelen.
Direct hulp nodig? Bel onze alarmlijnen
(020) 651 57 77
(020) 651 51 51
- bij noodsituaties -
(040) 261 18 04
Bel ons
(040) 261 18 21 Klantenservice
(040) 261 18 04 Schade melden
Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 18.00 uur. Buiten deze tijden kunt u ook bellen voor dringende zaken of het doorgeven van een nieuw kenteken.
Mail ons
Gebruik één van onze contactformulieren:
Beheer uw schadeverzekeringen zelf in Mijn Omgeving
Wilt u snel en overzichtelijk uw IAK Privé Pakket inzien, een schade melden, dekkingen wijzigen, uw pakketkorting bekijken of een groene kaart aanvragen wanneer het u uitkomt? Maak een account aan voor Mijn Omgeving.
Als uw persoonlijke situatie verandert
Overstappen naar Aon
Fijn als u wilt kiezen voor het IAK Privé Pakket. Al uw schadeverzekeringen op één polis, met maximaal 10% pakketkorting. Wij helpen u graag de overstap te regelen.
Opzeggen
U kunt uw schadeverzekeringen dagelijks opzeggen. Uw opzegging kunt u op verschillende manieren aan ons doorgeven.