Schade melden

Als u een schade hebt, vindt u op deze pagina allerlei tips over wat u het beste kunt doen, en hoe u de schade bij ons kunt melden. Wij zullen uw schade zo goed en zo snel mogelijk behandelen.

Alarmnummers

Direct hulp nodig? Bel onze alarmlijnen

Alarmnummer reisverzekering (24/7):
(020) 651 57 77
Alarmnummer autoverzekering (24/7):
(020) 651 51 51
Schadedesk (24/7):
- bij noodsituaties -
(040) 261 18 04

Beperkte bereikbaarheid

TelefoonOnze particuliere schadeafdeling is van 1 tot en met 12 juli dagelijks bereikbaar van 8:30 tot 13:00 uur.

In de middag zijn wij telefonisch niet bereikbaar omdat we onze achterstand op schadegebied voor u als klant aan het wegwerken zijn. We willen dat u z.s.m. geïnformeerd wordt over uw schade.

Online melden

Een nieuwe schade kunt u melden via Mijn Omgeving. Hebt u geen account? Gebruik dan s.v.p. dit online formulier.

Heeft u een ernstige schade waarbij direct actie moet worden ondernomen, zoals een grote brand of waterschade waarbij het water direct moet worden weggepompt, bel dan (040) 261 18 04.

Wat kunt u het beste doen in uw situatie?

Van de meest voorkomende situaties leggen wij u precies uit wat u het beste kunt doen, hoe u de schade bij ons kunt melden en hoe wij uw schade gaan afhandelen. Kies de situatie die voor u geldt.

schade melden verkeer

Schade in het verkeer

Schade met uw auto, motor, oldtimer, bromfiets of fiets

schade melden woonhuis- of inboedelverzekering

Schade aan uw woning of inboedel

Schade aan uw woonhuis, inboedel, kostbaarheden of mobiele apparatuur.

schade melden aansprakelijkheid

U bent aansprakelijk gesteld

Een ongelukje of schade waarvoor iemand anders u aansprakelijk heeft gesteld.

schade melden in Mijn IAK

Online melden met Mijn Omgeving

Meld uw schade snel en simpel wanneer het u uitkomt.

Direct melden

Weet u al wat u het beste kunt doen? Meld dan direct uw schade. Kies zelf wat het beste bij u past.

Telefonisch melden

(040) 261 18 04

Schadedossier online bekijken

Hebt u al een schade bij ons gemeld en wilt u de stand van zaken weten?

Veelgestelde vragen over schade melden

Goed

AON Nederland (voorheen IAK) beoordeeld met een

7.6 / 10
Gebaseerd op 1943 recensies

Onze klanten aan het woord

Annulering vakantie

Wegens omstandigheden mijn vakantie moeten annuleren. De medewerker begreep de situatie, samen het schadeformulier gecontroleerd waarna het schadebedrag zeer snel werd uitgekeerd.