Het inloggen op Mijn IAK via de website en de IAK app is veranderd. Voortaan logt u in met een zelf gekozen e-mailadres in plaats van uw klant- of verzekerdenummer. Logt u nog niet in met uw e-mailadres? Bel dan onze klantenservice (040) 261 18 88. Zij helpen u dan met het aanmaken van een nieuw inlogaccount. 

Het is ook mogelijk om uw account te koppelen aan uw mobiele telefoon. Wij kunnen u dan een extra beveiligingscode sturen, waarmee u toegang krijgt tot de zorgkosten van uw zorgverzekering. Zo beschermen wij uw meest privacygevoelige gegevens. 


Waarom deze wijziging?

Inloggen met een zelf gekozen e-mailadres is veiliger voor uw gegevens en gemakkelijker voor u. Privacygevoelige gegevens, zoals uw gedeclareerde zorgkosten, mag IAK alleen tonen aan degene die de zorgkosten heeft gemaakt. Daarom vindt er een extra controle plaats voordat u toegang krijgt tot deze gegevens. Via uw mobiele telefoon of de IAK app ontvangt u een beveiligingscode. Nadat u de code hebt ingevuld, kunt u uw gegevens bekijken.

Inloggen via de IAK app

Voor de app is binnenkort een update beschikbaar. Na de update logt u de eerste keer in met uw nieuwe inloggegevens voor Mijn IAK. Vervolgens kiest u een pincode waarmee u voortaan snel en gemakkelijk inlogt op de app. Gebruikt u Windows Phone? Voor deze telefoons is (nog) geen update beschikbaar. U kunt de app blijven gebruiken met uw huidige inloggegevens (klant- of verzekerdenummer en wachtwoord).

Lees meer over de IAK app

Hulp bij inloggen

Wilt u een nieuw wachtwoord aanmaken? Bent u uw wachtwoord of gebruikersnaam vergeten? Is uw toegang geblokkeerd? Of lukt het om een andere reden niet om in te loggen op Mijn IAK?

Lees hier wat u kunt doen