Account aanmaken
Hebt u uw privéverzekeringen ondergebracht bij Aon? Dan kunnen wij voor u een inlogaccount aanmaken.
Neem hiervoor contact op met onze Klantenservice via (040) 261 18 88 of gebruik de knop hieronder om een account aan te vragen.
Met Mijn Omgeving regelt u eenvoudig zelf al uw verzekeringszaken. Bekijk of wijzig uw polis, meld een schade of declareer een nota. Mijn Omgeving is gratis en 24 uur per dag bereikbaar.
Met Mijn Omgeving regelt u zelf al uw verzekeringszaken. Het is gratis, makkelijk en 24 uur per dag bereikbaar.
U kunt hier onder andere:
Hebt u uw privéverzekeringen ondergebracht bij Aon? Dan kunnen wij voor u een inlogaccount aanmaken.
Neem hiervoor contact op met onze Klantenservice via (040) 261 18 88 of gebruik de knop hieronder om een account aan te vragen.
Steeds meer zaken gebeuren online, ook bij Aon. Wilt u ook Aon-post digitaal ontvangen? Wijzig dan uw gegevens in Mijn Omgeving. Kies bij 'Hoe kunnen we u bereiken?' voor 'E-mail' in plaats van 'Post'.
Als u dit hebt gedaan, ontvangt u voortaan het overgrote deel van uw Aon-post via e-mail. Correspondentie over uw zorgpolis is bovendien beschikbaar in Mijn Omgeving. Zo hebt u uw post handig bij elkaar en beschikt u altijd en overal over uw verzekeringsgegevens. En wij werken ondertussen hard verder aan het digitaliseren van ál onze correspondentie.
De premies, vergoedingen en voorwaarden van onze privéverzekeringen zijn vaak afhankelijk van het collectieve aanbod. Kunt u gebruik maken van een collectieve regeling? Kies dan hieronder uw collectiviteit. Op die manier kunt u op onze website toch kijken wat we u kunnen bieden.