Mijn Omgeving

Met Mijn Omgeving regelt u eenvoudig zelf al uw verzekeringszaken. Bekijk of wijzig uw polis, meld een schade of declareer een nota. Mijn Omgeving is gratis en 24 uur per dag bereikbaar.

Ontdek Mijn Omgeving

Met Mijn Omgeving regelt u zelf al uw verzekeringszaken. Het is gratis, makkelijk en 24 uur per dag bereikbaar.
U kunt hier onder andere:

  • uw zorgkosten declareren en het overzicht van uw zorgkosten bekijken
  • schades melden en uw schade-overzicht bekijken
  • uw polissen bekijken, wijzigen en nieuwe verzekeringen aanvragen
  • uw contact- en betaalgegevens wijzigen
  • uw eigen risico, zorgcorrespondentie, schades en facturen inzien

Account aanmaken

Hebt u uw privéverzekeringen ondergebracht bij Aon? Dan kunnen wij voor u een inlogaccount aanmaken.

Neem hiervoor contact op met onze Klantenservice via (040) 261 18 88 of gebruik de knop hieronder om een account aan te vragen.

Inloggegevens wijzigen

Uw inlogaccount voor Mijn Omgeving bestaat uit een e-mailadres, wachtwoord en eventueel een mobiel telefoonnummer (ter beveiliging van privacygevoelige zorgkosten). In Mijn Omgeving kunt u deze inloggegevens aanpassen.

Contactgegevens wijzigen

Als u de inloggegevens van Mijn Omgeving heeft aangepast, wijzig uw nieuwe e-mailadres of telefoonnummer ook nog even in uw contactgegevens zodat we u kunnen blijven informeren en adviseren over uw verzekeringen.

Veelgestelde vragen over Mijn Omgeving